رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آقای مصطفی رستمی چندی قبل گفتند که در نظرسنجی که  انجام دادند حدود 17 درصد مردم در اعتراضات فعلی شرکت کردند و حدود 55 درصد هم اعتراضات و 10 درصد هم اغتشاشات رو پشتیبانی می کنند که یعنی با استناد به نظرسنجی حکومتی خود ایشون نزدیک به 70 درصد مردم از قضایای فعلی پشیتبانی می کنند.

یک نکته ای رو هم عرض کنم، 17 درصد جمعیت ایران از 85 میلیون چیزی حدود 20 میلیون نفر میشه یعنی نه تنها بزرگترین جنبش اعتراضی که از اول انقلاب رخ داده بلکه حتی بسیار بزرگتر از جنبش انقلاب 57 که چیزی بین 5 تا 10 درصد مردم در اون شرکت کردند و برای من جای سواله که عزیزان ارزشی چطور این قضیه رو با 88 مقایسه می کنند چون جمعیت 88 فقط محدود به حداکثر دو سه میلیون نفر و اونم متمرکز در تهران بود در حالی که این جنبش فعلی حتی اهالی برخی دهات های مازندران هم در اوت شرکت داشتند.

حالا سوال من اینجاست که با همچین جمعیت بزرگی که اکثر مردم هم حامی اونها هستند چطور قراره ادامه بدیم؟ اصلا با این وضعیتی که حاکمیت ایجاد کرده اگه تا صد سال دیگه هم باقی بمونه اصلا چه چیزی از همین اسلامی که بهش اعتقاد دارید تا باقی خواهد ماند؟

"سورن"