میشه توضیح بدید چرا برای بنده که کل زندگیم و کارم از طریق کار تو اینترنت میچرخه تعطیل بشه برای اعتراضات یه عده دیگه که به من هیچ ربطی نداره؟

الآن چرا زندگی بقیه رو خراب می‌کنید همه تون، هر بدبختی داریم هم از این میاد که هر چی میشه می‌یاید آخرش به ما ظلم می‌کنید، برای یه حجاب پوشیدن یه عده زندگی ما باید تعطیل بشه! واقعاً حجاب پوشیدن هم دیگه این قدر گله کردن داره؟!

حالا بذارید مردان بیان از بیکاری، مهریه سنگین، سربازی اجباری و... بخوان اعتراض کنن اگه صداشون به جایی رسید! واقعاً به عنوان یه مرد حس می‌کنم شهروند درجه ۲ هستم که مشکلات زندگیم هزار برابر این زن‌های معترضه ولی به خاطر جنسیتم صدام به جایی نمی رسه، آقا مگه چی خواستیم؟ 

پول نت دادم ولی نمی تونم ازش درست استفاده کنم سرعت این قدر اومده پایین یه فایل ۳ روزه آپلود نشده مگه چه گناهی کردم من که باید کار و زندگیم تعطیل بشه؟! به اینکه چی به سر زندگی بقیه میارید فکر نمی‌کنید.