توی کل دنیا مشگل تورم خیلی وقت هست حل شده تنها یکی دو کشور هنور تورم بالا دارن که ایران یکی شون هست! 

مثلاً تورم یمن جنگ زده حدود ۱۰ درصد هست! مشکل این کشور چیه دقیقاً؟ چرا جوونی همه ش به حسرت و محدودیت باید تلف بشه من یه بار ترکیه رفتم وقتی برگشتم ایران افسردگی گرفتم اون جا نت نامحدود فایو جی داشتن هیچ شبکه اجتماعی فیلتر نبود آزادی بود کسی برای زندگی بقیه تصمیم نمی‌گرفت چرا به خاطر عقاید یه عده ما باید تاوان پس بدیم؟ 

من می خوام جنگ طلبی رو با دنیا تموم کنیم! خسته شدیم واقعاً عقده همه چی به دل جوون های مونده. من نمی خوام برم بهشت اصلاً از کجا معلوم بهشتی باشه؟ اکثر دانشمندها و نخبه بی دین هستن من نمی خوام از کشورم برم ولی مجبورم!!! من می خوام آزاد زندگی کنم اقتصاد خوب داشته باشم. 

از اول این نظام راه غلط رو رفت اصل اول پیشرفت تعامل با دنیا هست نه جنگ طلبی!!! هیچ چیز درست نمی شه این همه رئیس جمهور اومدن به کجا رسیدن؟ من یه پیج توی یوتیوب داشتم و منبع درآمدم بود الآن بسته شده و من بیکارم! 

چند سال خون دل خوردم تا به جایی رسیدم کی جواب عمر تلف شده منو میده؟ این‌هایی موافق این حکومت هستن یه بار برید ترکیه تا بفهمید چه جهنمی برامون ساختن!